Wiadomości z Bytomia

Adidas stworzył filmik o wychowanku Szombierek!

  • Dodano: 2024-04-15 13:45

21-letni Jakub Kamiński, który od blisko dwóch lat gra w niemieckim VfL Wolfsburg, jest bohaterem filmiku marki adidas. Gigant odzieżowy zaangażował także uczniów Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu. Dzieci stworzyły wyjątkowy numer gazetki szkolnej poświęconej zdolnemu pomocnikowi.

Tegoroczna kampania marki adidas pod hasłem “You Got This” eksploruje temat presji w sporcie. Identyfikuje momenty presji i pokazuje, jak cudze oczekiwania wpisują się w osobiste przeżycia. W pierwszym z cyklu filmów adidas przedstawia poruszającą opowieść o wsparciu, które w przychodzi z nieoczekiwanego miejsca.



Jakub Kamiński, młody i utalentowany polski piłkarz, rozpoczynał swoją karierę w lokalnym klubie GKS Szombierki Bytom. Od blisko dwóch lat gra w VfL Wolfsburg, jednym z mocniejszych klubów niemieckiej Bundesligi. Kuba, jak każdy sportowiec, musi mierzyć się z oczekiwaniami, które przychodzą wraz z sukcesem. A te bywają niszczące. Marka adidas przytacza kolejne nagłówki artykułów, pojawiających się w sportowych mediach po każdym meczu, który Kuba przesiedział na ławce. Dywagacje na temat spadku formy, a nawet nieudanego transferu nie należą do najdelikatniejszych... Czy właśnie tak buduje się presję? Jak sobie z nią radzić, zwłaszcza, kiedy jest się młodym zawodnikiem?

Marka zamiast skupiać się na negatywnym przekazie, na który Kuba jest narażony na co dzień, zaangażowała do swoich działań bardziej przychylnych dziennikarzy: uczniów Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu, do której w dzieciństwie uczęszczał Kuba Kamiński. Wspólnie wydali wyjątkowy numer gazetki szkolnej, w całości poświęcony Kamińskiemu, który w Bytomiu i na całym Śląsku jest żywą inspiracją.

Dzieciaki są dumne, że biegają po tym samym boisku i siedzą w tej samej ławce, co ich idol. Dlatego adidas dał im szansę, by powiedzieli Kubie: “You Got this!” Adidas nie tylko zaangażował lokalną społeczność, uczniów i nauczycieli SP nr 45, Klub Szombierki Bytom, byłych trenerów, wychowawców i bliskich, ale także umożliwił dzieciom osobiste przekazanie swojemu ulubieńcowi efektów wspólnej pracy.

Wideo z Kubą Kamińskim pod linkiem - JAKUB KAMIŃSKI 

Oprócz fizycznego wydania numeru gazetki, działań PR i dostarczenia materiałów do głównego zainteresowanego, adidas stworzył również video ukazujące kulisy pracy nad gazetką (link wyżej). Działania w ramach kampanii są wspierane publikacjami i dodatkowymi działaniami influencerów.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z domem produkcyjnym Shootme Visual Artists. Film wyreżyserowała Kasia Grabek.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojBytom.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również