Ruszyły przygotowania do Bytomskiego Jarmarku Świątecznego, który rozpocznie się z początkiem grudnia na Rynku. Do 31 października Urząd Miejski w Bytomiu czeka na zgłoszenia zainteresowanych wystawców, którzy chcą zaprezentować swoje produkty podczas jarmarku.
Drewniane domki dla wystawców
– Zapewniamy 13 nieodpłatnych drewnianych domków z dostępem do elektryczności. Każdy wystawca może otrzymać jedno takie stoisko. Bytomski Jarmark Bożonarodzeniowy będzie trwał od 1 do 22 grudnia – mówi Krzysztof Ulitzka, naczelnik Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
Jak będzie działać jarmark
Wystawcy, którzy podpiszą umowę z miastem, będą zobowiązani do oferowania swoich produktów od poniedziałku do niedzieli. Na prośbę wystawców oraz mieszkańców godziny Jarmarku Świątecznego zostały wydłużone. I tak od poniedziałku do piątku stoiska handlowe podczas Jarmarku będą funkcjonować od 13:00 do 20:00, zaś w soboty i niedzielę od 10:00 do 20:00, za wyjątkiem stoisk z gastronomią, które będą czynne w sobotę i niedzielę do godziny 22:00.
Kaucja i proces zgłoszeń
Warunkiem podpisania umowy jest wpłata kaucji w wysokości 2300 zł. Kaucja musi być wpłacona przed podpisaniem umowy o użyczenie domku drewnianego na wskazane konto bankowe organizatora. Kaucja będzie zwracana do 30 dni od zwrotu domku drewnianego.
Umowy będę podpisywane z zainteresowanymi od 4 do 15 listopada. Aby zapewnić różnorodność oferowanych produktów, organizator zastrzega sobie prawo do samodzielnego wyboru oferentów. Nie obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Wszyscy zainteresowani mogą przesyłać swoje zgłoszenia na adres mailowy: at@um.bytom.pl. Szczegółowych informacji udziela Wydział Transportu pod numerem telefonu 32 77 98 552.