Pieczątki do odzieży firmy COLOP Polska, która ma swoją siedzibę w Bytomiu, zostały wyróżnione Złotym Medalem Festiwalu Marketingu.
Bytomska firma wyróżniona za innowacyjność
Podczas targów Festiwal Marketingu w Warszawie wystawcy mają możliwość zgłaszania innowacyjnych produktów, maszyn i oprogramowania, które prezentowane są podczas wydarzenia. O wyborze laureatów decydują takie kryteria, jak nowoczesność rozwiązań w kontekście standardów światowych, zastosowanie innowacyjnych technologii, korzyści ekonomiczne (koszty zakupu, eksploatacji, serwisu i utylizacji), pozytywny wpływ na środowisko, wysoka funkcjonalność oraz estetyka produktu.
Innowacyjność i funkcjonalność pieczątek DIY Marky
W oparciu o te kryteria pieczątka do odzieży COLOP Diy Marky została uznana za laureata Złotego Medalu Festiwalu Marketingu 2024. Pieczątki Diy Marky dostępne są w trzech kolorach – zielonym, różowym i niebieskim. Wkład z wodoodpornym tuszem do tekstyliów jest zawsze czarny. Pieczątka działa jako drukarenka, co pozwala na wielokrotną zmianę treści odbicia. W zestawie znajdują się czcionki z polskimi znakami, cyframi i symbolami, umożliwiające pełną personalizację.
Nagroda jako potwierdzenie innowacyjności
- „Zdobycie nagrody stanowi potwierdzenie uznania dla innowacyjności produktu i motywację do dalszego rozwoju – czytamy w komunikacie firmy”.
Firma COLOP Polska działa od 1990 roku. Posiada najdłuższe doświadczenie na rynku polskim w zakresie sprzedaży urządzeń laserowych. Jej ofertę wyróżnia bardzo szeroka gama produktów stemplarskich - pieczątek, tuszów, długopisów z pieczątką, automatycznych numeratorów, materiałów do obróbki laserowej, a także innowacyjnych urządzenia do produkcji pieczątek.