Nowa rzeczniczka praw konsumenta w Bytomiu!

Czas czytania: 1 min.

Adriana Banaszkiewicz jest nową miejską rzeczniczką konsumentów w Bytomiu. Zastąpiła na tym stanowisku odchodzącą na emeryturę Ewę Stachowicz-Radosz.

Kilka słów o nowej rzeczniczce

Adriana Banaszkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Opolskiego na Wydziale Ekonomii (administracja, prawo administracyjne). Z Urzędem Miejskim w Bytomiu jest związana zawodowo od 1997 roku, kiedy to rozpoczęła pracę w Wydziale Organizacyjnym UM. Od 2012 roku pracowała na stanowisku głównego specjalisty w Biurze Rzecznika Konsumentów, gdzie zajmowała się poradnictwem konsumenckim.

Rozwiązywanie sporów konsumenckich

Miejski Rzecznik Konsumentów pomaga mieszkańcom Bytomia w rozwiązywaniu sporów konsumenckich, zapewniając bezpłatne poradnictwo prawne i informacje w zakresie ochrony interesów konsumentów. Występuje do przedsiębiorców w spornych sprawach. Pomoc prawna udzielana jest na rzecz konsumentów tj. osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcą czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przypominamy, że biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów działa w siedzibie UM przy ul. Parkowej 2 (parter, pok. 138). Klienci przyjmowani są w godzinach pracy urzędu. Numery telefonu: 32 283 61 38 lub 32 283 61 77.

Tagi:

Autor / Źródło
Weronika Myszka / UM Bytom / fot. UM Bytom

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe