Deszczówka – nowy właściciel, stare zasady

Czas czytania: 2 min.

Gmina Bytom przejęła od Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. infrastrukturę służącą do odprowadzania wód opadowych i roztopowych.

Do końca marca 2021 roku obsługa klientów w zakresie kancelaryjno-biurowym pozostanie w gestii spółki.

Dla mieszkańców i inwestorów oznacza to, że do końca marca takie sprawy jak: zlecenie na wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej, uzgodnienie projektu technicznego czy zlecenie nadzoru i odbioru końcowego przyłącza kanalizacyjnego deszczowego i/lub urządzeń kanalizacyjnych, w dalszym ciągu realizuje BPK.

Do dyspozytora BPK Sp. z o.o. nadal można zgłaszać awarie infrastruktury służącej do obierania wód opadowych i roztopowych.

Numer telefonu do dyspozytora, pod którym należy zgłaszać awarie to 994

Wszystkie wnioski dotyczące “deszczówki” złożone przed datą przejęcia od BPK przez gminę infrastruktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych, w imieniu nowego właściciela (gminy Bytom) będą uzgadniane przez pracowników BPK.

Wzory wniosków inicjujących sprawy związane z “deszczówką” znajdują się na stronie BPK pod linkiem https://bpk.pl/content/pliki-do-pobrania oraz w zakładce “deszczówka” znajdującej się pod linkiem https://bpk.pl/content/deszczowka.

Pliki do pobrania

Zlecenie na wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej
Uzgodnienie projektu technicznego
Zlecenie nadzoru i odbioru końcowego przyłącza kanalizacyjnego deszczowego i/lub urządzeń kanalizacyjnych

Autor / Źródło
Karolina Goik / UM Bytom

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe