Wiadomości z Bytomia

Reklama na Facebooku z SEO Managment - dlaczego warto

  • Dodano: 2019-10-15 11:00, aktualizacja: 2020-06-02 10:02

Dziś wszyscy mówią o reklamie w internecie, i to nie bez przyczyny. Pozycjonowanie strony internetowej, kampanie Google AdWords, firmowy blog oraz media społecznościowe. To właśnie najpopularniejsze kanały prowadzenia działań promujących. W SEO Managment pomagamy licznym przedsiębiorstwom pośrednio lub bezpośrednio w odniesieniu sukcesu i zwiększeniu zysków. Dziś zajmiemy się więc reklamom na Facebooku oraz odpowiemy, dlaczego naprawdę warto.

Decyzja, jak, gdzie i kiedy zareklamować swoją firmę online może być trudnym zadaniem. Dzięki Google AdWords oferującemu wybitne, skuteczne i zyskowne kampanie reklam w wyszukiwarce, wiele firm nie bierze pod uwagę wartości innych kanałów reklamowych. Zrób więc krok do przodu i pomyśl o Facebook ADS. W tym poście podamy pięć dobrych powodów, dla których zdecydowana większość firm absolutnie musi reklamować się na Facebooku.

Małe wydatki, duże rezultaty

Minimalne wydatki na reklamę na Facebooku mogą wynosić nawet raptem kilkadziesiąt złotych. Jednak nawet przy tak niewielkim budżecie możesz dotrzeć do tysięcy osób, które spełniają niezwykle szczegółowe kryteria targetowania. W porównaniu do Google AdWords, przy tak minimalnym wydatku, trzeba byłoby mieć bardzo duże szczęście, aby uzyskać choć jedno kliknięcie.  Dzięki wielu dostępnym typom stawek możesz wybrać najbardziej odpowiednią strukturę ustalania stawek do celów kampanii. Obecnie do wyboru są cztery typy:

CPM

Zwiększ widoczność i świadomość marki, ustalając stawki za tysiąc wyświetleń, pomagając większej liczbie osób zobaczyć Twoją reklamę i potencjalnie kontynuować interakcję z Twoją marką.

CPC

Jeśli jesteś bardziej zainteresowany zachęcaniem użytkowników do aktywnego klikania reklamy na Twojej stronie lub stronie, możesz wybrać maksymalną stawkę za kliknięcie z CPC.

oCPM

Ten rodzaj określania stawek CPM ma miejsce wtedy, gdy Facebook wyświetla reklamę osobom, które ich zdaniem najprawdopodobniej podejmą działania w związku z Twoją reklamą.

CPA

Ten typ stawki jest najlepszy, jeśli szukasz użytkowników, którzy podejmą określone działanie, gdy zobaczą Twoją reklamę, na przykład polubią Twoją stronę.

Przy tak wielu opcjach określania stawek i budżetu ważne jest, aby wybrać najbardziej odpowiednie opcje dla celów reklamowych, aby jak najlepiej wykorzystać kampanię. 

Niesamowite opcje kierowania reklam na Facebooku

W odróżnieniu od AdWords, reklamy na Facebooku są kierowane na dane demograficzne i zainteresowania użytkowników, a nie to, czego szukają. Z tego powodu udoskonalenie dostępne podczas konfigurowania kierowania na odbiorców reklam jest naprawdę imponujące. Oto kilka świetnych przykładów tego, jak precyzyjnie możesz kierować reklamy:

Świadczyć usługi biznesowe lub konsultacyjne? Rozważ kierowanie reklam na użytkowników zainteresowanych „biznesem”, „marketingiem” i „reklamą”. Możesz rozważyć skierowanie do osób powyżej 30. roku życia, które mogą być bardziej autorytatywne w pracy. Możesz nawet konkretnie kierować reklamy na „właścicieli małych firm”.

Sprzedajesz odzież i obuwie damskie przez Internet? Kieruj reklamy do kobiet, których zainteresowania obejmują „zakupy i modę”. Ustaw odpowiedni przedział wiekowy, a nawet kieruj reklamy tylko na tych, którzy mają tendencję do robienia zakupów online za pomocą targetowania behawioralnego.

Prowadzisz internetowy serwis randkowy? Kieruj reklamy na samotne osoby i twórz osobne reklamy dla różnych płci, aby były jak najbardziej szczegółowe i trafne dla użytkownika.

Oferować usługi tylko w Twojej okolicy? W szczególności kieruj reklamy na region geograficzny, w którym działasz, niezależnie od tego, czy jest to kraj, miasto, czy wieś. Przy tak wielu dostępnych opcjach kierowania i kombinacjach możesz mieć pewność, że budżet zostanie wydany tylko na najbardziej odpowiednich odbiorców, co oznacza, że możesz czerpać korzyści z nawet najmniejszych wydatków.

Ogromna ilość użytkowników Facebooka

Facebook twierdzi, że ma 2,4 miliarda aktywnych użytkowników przy ponad 800 milionach aktywnych użytkowników dziennie. Możemy więc zagwarantować, że niezależnie od tego, jaką firmę prowadzisz, znaczny procent odbiorców docelowych będzie na Facebooku. Dzięki dostępnym wyrafinowanym opcjom kierowania możesz mieć pewność, że Twoje reklamy będą widoczne tylko dla określonej grupy docelowej. Zwłaszcza jeśli działasz w branży B2B, przekazanie wiadomości może być trudne w konwencjonalnych godzinach pracy, ponieważ ludzie są zawsze zbyt zajęci, aby ją sprzedać. Ale na Facebooku osoby mogą otrzymywać skuteczne reklamy, bez presji i ograniczeń czasowych w środowisku pracy.

Łatwe śledzenie wydatków, wydajności i ROI

Dobre porady pochodzą z serwisu : https://www.marcinzygmunt.com :

Cokolwiek wydajesz na reklamę na Facebooku, najważniejsze jest to, że dokładnie wiesz, ile z tego zyskujesz. Chociaż media społecznościowe są tanim, potężnym i niezbędnym kanałem biznesowym, zazwyczaj trudno jest zmierzyć ROI pod względem czasu i zasobów zainwestowanych w utrzymanie silnego profilu i społeczności. Jednak dzięki reklamom na Facebooku możesz wyraźnie zobaczyć, swoje wydatki i jakie wyniki przyniosły.

Z poziomu Menedżera reklam na Facebooku możesz śledzić szeroki zakres wskaźników wydajności, które pomogą Ci zmierzyć wydajność i zmierzyć ROI. Informacje, które otrzymujesz, obejmują:

Łączna liczba wyświetleń reklamy (Wyświetlenia, liczba różnych osób, które widziały reklamę (Zasięg) i średnia liczba wyświetleń (Częstotliwość)

Liczba kliknięć lub innych działań podejmowanych przez użytkowników, takich jak polubienia strony, zaangażowanie, komentarze i udostępnienia.

Koszt da w tym średni koszt kliknięcia (CPC), koszt polubienia i koszt konwersji w oparciu o określone cele i śledzenie.

Poświęć trochę czasu na analizę skuteczności reklam i wypróbuj różne reklamy i kierowanie, aby zobaczyć, co działa najlepiej i zapewnia największy zwrot z inwestycji.

Zdobądź przewagę nad konkurencją

Platforma reklamowa Facebooka jest tak potężna, że zaskakujące jest to, ile firm nadal z niej nie korzysta, lub robi to niewłaściwie. W rezultacie, jeśli Twoi konkurenci nie reklamują się lub nie robią tego dobrze, a Ty możesz, zyskujesz fantastyczną przewagę i możliwość wygrania biznesu, na którym inaczej byś stracił. Przyciągając uwagę ludzi, podnosząc świadomość i angażując odbiorców, możesz pozyskać nowych potencjalnych klientów i klientów, którzy zainwestują i będą lojalni wobec Twojej marki na długie lata. Co więcej, klienci ci mogliby, zamiast tego udać się do konkurencji, więc jest to podwójne zwycięstwo.

Reklama na Facebooku z SEO Managment

Reklamy w internecie są potrzebne niemal w każdej branży, więc nic dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna korzystać z takiego rozwiązania. Wiele osób robi to niestety niepoprawnie lub w nieoptymalny sposób. Nasza agencja może pomóc rozwiązać ten problem. W SEO Managment zajmujemy się m.in. prowadzeniem skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku lub w Google AdWords, pozycjonowaniem stron internetowych, tworzeniem stron internetowych oraz ich optymalizacją. Serdecznie zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby do odwiedzenia naszej strony i wykorzystania pełnego potencjału reklam w internecie.

 

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojBytom.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.