Wiadomości z Bytomia

Ponadczasowe upominki, które ucieszą twoich klientów

  • Dodano: 2021-07-19 07:30, aktualizacja: 2021-07-21 08:19

Jak zadbać o dobre relacje z klientami? To pytanie zadają sobie zarówno mniej, jak i bardziej rozpoznawalne firmy. Bardzo ważne jest na pewno odpowiednie podejście, by trafić do grupy docelowej oraz słuchanie potrzeb odbiorców i wprowadzanie niezbędnych zmian. Jednak dobrym sposobem na zapadnięcie klientom w pamięć jest także wręczanie klientom ciekawych upominków.

Jakie prezenty dać klientom?

Jakie są najlepsze prezenty? Odpowiedź brzmi - praktyczne. Klient ucieszy się, gdy dostanie jako upominek przedmiot, który i tak musiałby kupić sam. Dodatkową korzyścią płynącą z wręczania takich podarunków jest możliwość zareklamowania firmy w nienachalny sposób. Częste patrzenie na logo marki pozwoli odbiorcom oswoić się z nią i przyzwyczaić do korzystania z jej usług. Ponadczasowymi prezentami, które zawsze się sprawdzają są między innymi:

  • zeszyty reklamowe,
  • planery,
  • kalendarze z logo,
  • notesy,
  • długopisy,
  • torby na zakupy.

Wymienione gadżety przydają się podczas wykonywania codziennych czynności i znacznie ułatwiają życie. Ponadto nie należą do tych akcesoriów, które zostaną szybko zapomniane i rzucone w kąt. Nie musisz więc martwić się o to, że wydasz pieniądze na upominki dla klientów na marne.

Dlaczego warto wręczać klientom upominki?

Poza wyżej wspomnianym przyzwyczajeniem klienta do firmy, może on w łatwiejszy sposób się do niej przywiązać na stałe. Sprawi to, że to wybierze właśnie usługi firmy, od której dostał upominek, a nie konkurencyjnej. Jeśli gadżety z logo Twojej firmy będą przewijały się w wielu miejscach, może wzrosnąć ogólna świadomość istnienia marki wśród ludzi. Takie gadżety umożliwiają firmie przekazanie podstawowych informacji o ofercie i usługach, dlatego mogą zwiększyć liczbę klientów w przyszłości.

Walka z konkurencją o klienta

Podczas targów, konferencji i spotkań przedsiębiorcy muszą walczyć o klienta i o to, aby zapisać się w jego pamięci. Upominki na pewno wywrą dobre wrażenie na odbiorcach i pozwolą umocnić pozycję firmy na rynku. Oryginalne podarunki z pewnością są ciekawe i dają chwilową przewagę nad konkurencją, jednak nie warto rezygnować z wręczania klientom ponadczasowych, tradycyjnych już prezentów. Są one dobrze znane od wielu lat, funkcjonalne i skutecznie pogłębiają więź z firmą. Nikt nie pogardzi otrzymaniem długopisu czy kalendarza - to praktyczne gadżety, których potrzebuje niemal każdy. Dodatkowo zakup takich podarunków nie jest dla firmy dużym wydatkiem w porównaniu z korzyściami, jakie mogą jej przynieść.

Podsumowanie

Prowadząc firmę stawiasz zadowolenie swoich klientów na pierwszym miejscu. Budowanie i utrzymanie dobrych relacji z nimi nie jest łatwym zadaniem i wymaga poświęcenia odbiorcom i ich potrzebom należytej uwagi. Na te działania składa się nie tylko wprowadzanie nowych usług czy produktów, ważne są również gesty takie jak wręczanie drobnych upominków. Ponadczasowe gadżety firmowe wywołają uśmiech na twarzach klientów i pogłębią ich więź z marką. Dlatego warto zainwestować w praktyczne i funkcjonalne prezenty. Notes z logo pozwoli klientowi zapisywać najważniejsze notatki, a pendrive przechowywać ważne dokumenty. Wszystkie te upominki zwiększą szanse firmy na wybicie się na tle konkurencji.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.