Wiadomości z Bytomia

Oto sekret idealnego pozycjonowania. Połącz wygodę Klientów z czynnikami rankingowymi

  • Dodano: 2021-08-20 13:00

Za dotarcie poszczególnych przedsiębiorstw na pierwszą stronę z wynikami wyszukiwania Google odpowiada naprawdę wiele czynników rankingowych. Ich wypełnienie może jednak nie przynieść oczekiwanych rezultatów pozycjonowania, jeżeli w parze z zaspokajaniem oczekiwań algorytmu nie pójdzie dbanie o maksymalny komfort użytkowników sieci. UX i SEO – ta mieszanka zaprowadzi Cię na branżowy szczyt!

Przestrzeganie wytycznych od Google traktuj poważnie, ale nie zapominaj o swoich Klientach

Zrozumienie sposobu działania algorytmu wyszukiwarki Google stanowi połowę drogi do sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Oczywiście gigant ze Stanów Zjednoczonych nie potwierdził oficjalnie zdecydowanej większości swoich czynników rankingowych, ale przestrzeganie tych podstawowych oraz jawnych zasad może przynieść spektakularny efekt. Zwłaszcza jeżeli SEO połączysz z UX. Zapewnienie potencjalnemu Klientowi maksymalnej wygodny w trakcie wertowania oferty online to nieoficjalnie jedna z najważniejszych czynności podczas realizowania kampanii na efektywne pozycjonowanie strony internetowej bądź nowoczesnego sklepu online. 

"W skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych najważniejsze jest połączenie aspektów SEO z fundamentalnymi czynnikami UX, czyli user experience. Niekwestionowanymi liderami w Twojej branży najprawdopodobniej są przedsiębiorstwa, które prowadzą portale firmowe przyjazne nie tylko dla algorytmów Google, ale przede wszystkim również dla użytkowników sieci. Znalezienie idealnego balansu pomiędzy tymi parametrami gwarantuje sukces, czyli poprawienie widoczności w wynikach wyszukiwania."

Źródło: https://afterweb.pl/ 

Jakie wytyczne SEO oraz UX musi spełniać prowadzona przez Ciebie strona internetowa?

Profesjonalnie wykonywane pozycjonowanie portalu firmowego skupia się przede wszystkim na poprawnej optymalizacji kodu strony, grafik umieszczonych wewnątrz serwisu oraz treści, które są uważane za najlepszą formę promocji Twoich produktów bądź usług. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że wcześniej wymienione czynniki są absolutną podstawą działań SEO. W przypadku chęci zdominowania rankingu Google nie obejdzie się również bez audytu oraz wykonania analizy słów kluczowych. Poprawny dobór takich fraz będzie odpowiedzialny za reagowanie na pytania zadawane w oknie wyszukiwarki przez Twoich potencjalnych Klientów. Podczas współpracy z profesjonalną agencją SEO spotkasz się również z link buildingiem. Jeżeli chodzi o UX, zwróć szczególną uwagę na poprawę szybkości ładowania się strony, utworzenie jej mobilnej wersji oraz na atrakcyjną szatę graficzną. Przestarzałe szablony z pewnością nie spodobają się Klientom. 
 

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojBytom.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.