Od wtorku, 19 października pasażerowie korzystający z Punktu Obsługi Pasażera ZTM w Bytomiu mogą załatwiać swoje sprawy w nowym lokalu, dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Nowa siedziba POP znajduje się przy ul. Dworcowej 35 i jest nowoczesna, komfortowa oraz znajduje się zaledwie kilkadziesiąt metrów od poprzedniej, która zlokalizowana była na Placu Michała Wolskiego.
W Punktach Obsługi Pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP, odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP i duplikat karty ŚKUP, zakodować na karcie ulgę, odblokować, zastrzec i zwrócić kartę, a także składać reklamacje dot. karty.
Punkty prowadzą również sprzedaż biletów
Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających - papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart.
Pasażerowie mogą składać zamówienia karty spersonalizowanej oraz duplikatu karty spersonalizowanej przez Portal Klienta z wysyłką pod wskazany adres. Koszt wysłania karty na wskazany przez Użytkownika adres wynosi 10 zł. Karta pakowana jest w biurze ZTM i wysyłana na adres listem poleconym.
Godziny otwarcia Punktu Obsługi Pasażera:
- poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
- soboty - od 9:00 do 14:00;
- niedziele i święta - nieczynne.