Wiadomości z Bytomia

Punkt Obsługi Pasażera w Bytomiu ma nową siedzibę. Sprawdź, gdzie teraz załatwisz sprawę

  • Dodano: 2021-10-20 06:30, aktualizacja: 2021-10-19 20:19

Od wtorku, 19 października pasażerowie korzystający z Punktu Obsługi Pasażera ZTM w Bytomiu mogą załatwiać swoje sprawy w nowym lokalu, dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Nowa siedziba POP znajduje się przy ul. Dworcowej 35 i jest nowoczesna, komfortowa oraz znajduje się zaledwie kilkadziesiąt metrów od poprzedniej, która zlokalizowana była na Placu Michała Wolskiego.

W Punktach Obsługi Pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP, odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP i duplikat karty ŚKUP, zakodować na karcie ulgę, odblokować, zastrzec i zwrócić kartę, a także składać reklamacje dot. karty.

Punkty prowadzą również sprzedaż biletów

Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających - papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart.

Pasażerowie mogą składać zamówienia karty spersonalizowanej oraz duplikatu karty spersonalizowanej przez Portal Klienta z wysyłką pod wskazany adres. Koszt wysłania karty na wskazany przez Użytkownika adres wynosi 10 zł. Karta pakowana jest w biurze ZTM i wysyłana na adres listem poleconym.

Godziny otwarcia Punktu Obsługi Pasażera:

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty - od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta - nieczynne.

Komentarze (1)    dodaj »

  • luc

    Jest tak oznakowane na tej dworcowej że nie znalazłem.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojBytom.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również