Wiadomości z Bytomia

Nowa rzeczniczka praw konsumenta w Bytomiu!

  • Dodano: 2024-08-05 09:45

Adriana Banaszkiewicz jest nową miejską rzeczniczką konsumentów w Bytomiu. Zastąpiła na tym stanowisku odchodzącą na emeryturę Ewę Stachowicz-Radosz.

Kilka słów o nowej rzeczniczce

Adriana Banaszkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Opolskiego na Wydziale Ekonomii (administracja, prawo administracyjne). Z Urzędem Miejskim w Bytomiu jest związana zawodowo od 1997 roku, kiedy to rozpoczęła pracę w Wydziale Organizacyjnym UM. Od 2012 roku pracowała na stanowisku głównego specjalisty w Biurze Rzecznika Konsumentów, gdzie zajmowała się poradnictwem konsumenckim.

Rozwiązywanie sporów konsumenckich

Miejski Rzecznik Konsumentów pomaga mieszkańcom Bytomia w rozwiązywaniu sporów konsumenckich, zapewniając bezpłatne poradnictwo prawne i informacje w zakresie ochrony interesów konsumentów. Występuje do przedsiębiorców w spornych sprawach. Pomoc prawna udzielana jest na rzecz konsumentów tj. osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcą czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przypominamy, że biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów działa w siedzibie UM przy ul. Parkowej 2 (parter, pok. 138). Klienci przyjmowani są w godzinach pracy urzędu. Numery telefonu: 32 283 61 38 lub 32 283 61 77.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojBytom.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również