Wiadomości z Bytomia

Bytomscy seniorzy uczą się praw konsumenta – jak nie dać się oszukać?

  • Dodano: 2024-10-07 08:00, aktualizacja: 2024-10-07 08:22

Co to jest reklamacja i kiedy możemy z niej skorzystać, a także jak nie dać się nabić w butelkę oszustom oferującym swoje towary podczas pokazów. O tym na spotkaniach z bytomskimi seniorami mówiła Adriana Banaszkiewicz – Miejska Rzecznik Konsumentów.

Spotkania z seniorami o prawach konsumenta

Miejska Rzecznik Konsumentów spotkała się z seniorami w Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Miechowicach oraz w Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, a celem tych spotkań było przekazanie starszym mieszkańcom naszego miasta ważnych informacji z zakresu praw konsumenckich.

Reklamacje i bezpieczeństwo zakupów

W ramach spotkań omówione zostały zagadnienia związane z prawami konsumenta m.in., dotyczące reklamacji oraz zagrożeń związanych z uczestnictwem w pokazach.

– Seniorzy chętnie brali udział w dyskusjach, zadawali pytania i dzielili się swoimi spostrzeżeniami. Jeszcze w tym roku planujemy organizację kolejnych spotkań – mówi Adriana Banaszkiewicz, Miejska Rzecznik Konsumentów.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojBytom.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również