Co to jest reklamacja i kiedy możemy z niej skorzystać, a także jak nie dać się nabić w butelkę oszustom oferującym swoje towary podczas pokazów. O tym na spotkaniach z bytomskimi seniorami mówiła Adriana Banaszkiewicz – Miejska Rzecznik Konsumentów.
Spotkania z seniorami o prawach konsumenta
Miejska Rzecznik Konsumentów spotkała się z seniorami w Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Miechowicach oraz w Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, a celem tych spotkań było przekazanie starszym mieszkańcom naszego miasta ważnych informacji z zakresu praw konsumenckich.
Reklamacje i bezpieczeństwo zakupów
W ramach spotkań omówione zostały zagadnienia związane z prawami konsumenta m.in., dotyczące reklamacji oraz zagrożeń związanych z uczestnictwem w pokazach.
– Seniorzy chętnie brali udział w dyskusjach, zadawali pytania i dzielili się swoimi spostrzeżeniami. Jeszcze w tym roku planujemy organizację kolejnych spotkań – mówi Adriana Banaszkiewicz, Miejska Rzecznik Konsumentów.