Bytomscy seniorzy uczą się praw konsumenta – jak nie dać się oszukać?

Czas czytania: 1 min.

Co to jest reklamacja i kiedy możemy z niej skorzystać, a także jak nie dać się nabić w butelkę oszustom oferującym swoje towary podczas pokazów. O tym na spotkaniach z bytomskimi seniorami mówiła Adriana Banaszkiewicz – Miejska Rzecznik Konsumentów.

Spotkania z seniorami o prawach konsumenta

Miejska Rzecznik Konsumentów spotkała się z seniorami w Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Miechowicach oraz w Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów, a celem tych spotkań było przekazanie starszym mieszkańcom naszego miasta ważnych informacji z zakresu praw konsumenckich.

Reklamacje i bezpieczeństwo zakupów

W ramach spotkań omówione zostały zagadnienia związane z prawami konsumenta m.in., dotyczące reklamacji oraz zagrożeń związanych z uczestnictwem w pokazach.

– Seniorzy chętnie brali udział w dyskusjach, zadawali pytania i dzielili się swoimi spostrzeżeniami. Jeszcze w tym roku planujemy organizację kolejnych spotkań – mówi Adriana Banaszkiewicz, Miejska Rzecznik Konsumentów.

Autor / Źródło
Artur Kristof / UM Bytom

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe