Punkt Obsługi Pasażera w Bytomiu zmienia godziny funkcjonowania

Czas czytania: 2 min.

Od 15 do 19 lutego Punkt Obsługi Pasażera w Bytomiu przy ul. Dworcowej 35 będzie funkcjonował w zmienionych godzinach. Od wtorku, 15 lutego do piątku, 18 lutego Punkt Obsługi Pasażera będzie czynny od 7:00 do 17:30, zaś w sobotę, 19 lutego od 9:00 do 14:00.

Funkcje Punktu

Przypomnijmy, że Punkt Obsługi Pasażera przy ul. Dworcowej 35 został uruchomiony 19 października 2021 roku. Pasażerowie korzystający z Punktu Obsługi Pasażera ZTM w Bytomiu mogą załatwiać swoje sprawy w nowym lokalu, dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

W Punktach Obsługi Pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji.

Dodatkowo w POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP, odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP i duplikat karty ŚKUP, zakodować na karcie ulgę, odblokować, zastrzec i zwrócić kartę, a także składać reklamacje dot. karty.

Punkty prowadzą również sprzedaż biletów. Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart.

Tagi:

Karolina Goik
Źródło: UM Bytom

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe