Po raz trzeci ruszają przygotowania do Bytomskiego Jarmarku Świątecznego, który rozpocznie się z końcem listopada na bytomskim Rynku. Do 24 października Urząd Miejski w Bytomiu czeka na zgłoszenia zainteresowanych wystawców, którzy chcą zaprezentować swoje produkty podczas jarmarku.
- Zapewniamy 13 nieodpłatnych drewnianych domków z dostępem do elektryczności. Każdy wystawca może otrzymać jedno takie stoisko. Bytomski Jarmark Bożonarodzeniowy będzie trwał od 28 listopada do 21 grudnia - mówi Krzysztof Ulitzka, naczelnik Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
Jak będzie działać jarmark?
Wystawcy, którzy podpiszą umowę z miastem, będą zobowiązani do oferowania swoich produktów od poniedziałku do niedzieli. Na prośbę wystawców oraz mieszkańców godziny Jarmarku Świątecznego zostały wydłużone. I tak od poniedziałku do piątku stoiska handlowe podczas Jarmarku będą funkcjonować od 13:00 do 20:00, zaś w soboty i niedziele od 10:00 do 20:00, za wyjątkiem stoisk z gastronomią, które będą czynne w sobotę i niedzielę do godziny 22:00.
Umowy będą podpisywane z zainteresowanymi wystawcami od 3 do 14 listopada 2025 roku. Aby zapewnić różnorodność oferowanych produktów, organizator zastrzega sobie prawo do samodzielnego wyboru oferentów. Uwaga! Nie obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: [email protected]
Więcej informacji udzielają pracownicy Wydziału Transportu pod numerem telefonu: 32 779 85 52.