Punkt Obsługi Pasażera w Bytomiu ma nową siedzibę. Sprawdź, gdzie teraz załatwisz sprawę

Czas czytania: 2 min.

Od wtorku, 19 października pasażerowie korzystający z Punktu Obsługi Pasażera ZTM w Bytomiu mogą załatwiać swoje sprawy w nowym lokalu, dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Nowa siedziba POP znajduje się przy ul. Dworcowej 35 i jest nowoczesna, komfortowa oraz znajduje się zaledwie kilkadziesiąt metrów od poprzedniej, która zlokalizowana była na Placu Michała Wolskiego.

W Punktach Obsługi Pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP, odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP i duplikat karty ŚKUP, zakodować na karcie ulgę, odblokować, zastrzec i zwrócić kartę, a także składać reklamacje dot. karty.

Punkty prowadzą również sprzedaż biletów

Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart.

Pasażerowie mogą składać zamówienia karty spersonalizowanej oraz duplikatu karty spersonalizowanej przez Portal Klienta z wysyłką pod wskazany adres. Koszt wysłania karty na wskazany przez Użytkownika adres wynosi 10 zł. Karta pakowana jest w biurze ZTM i wysyłana na adres listem poleconym.

Godziny otwarcia Punktu Obsługi Pasażera:

  • poniedziałki – piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty – od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta – nieczynne.
Autor / Źródło
Karolina Goik / UM Bytom

Komentarze (1) DODAJ

Jest tak oznakowane na tej dworcowej że nie znalazłem.
luc

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe