Bytom - portal miejski mojBytom.pl

Wiadomości z Bytomia

Zmiany w organizacji obsługi klientów w MOPR

  • Dodano: 2016-04-22 07:45, aktualizacja: 2016-04-21 13:45
Od 1 kwietnia w Bytomiu przyjęto już ponad 7 tys. wniosków o wypłaty świadczeń z programu Rodzina 500 plus. Chcąc usprawnić proces wydawania decyzji administracyjnych, by pieniądze jak najszybciej trafiły do rodzin, Miejski Ośrodek Pomoc Rodzinie wprowadził zmiany w organizacji klientów ośrodka. 
 
 
Od 2 maja b.r. przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego (program "Rodzina 500 Plus"), świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego będzie realizowane wyłącznie w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Łużyckiej 12.
 
 
Punkt będzie otwarty od poniedziałku do piątku od 7.30 do 18.00. Także od maja w punkcie przy ul. Łużyckiej 12, zostanie uruchomione stanowisko, gdzie będą przyjmowane wnioski o ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego i energetycznego.

Następna informacja

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.

Drogi Użytkowniku!

Dokładamy wszelkich starań by korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe.

Dlatego staramy się dopasować dostępne w nim treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu przez administratora danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych.

Przez dalsze korzystanie, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, z naszego serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić w przeglądarce ustawienia dotyczące plików cookies, a także uzyskać dodatkowe informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach z naszej Polityki Prywatności.

Przejdź do serwisu