Bytom - portal miejski mojBytom.pl

Wiadomości z Bytomia

Zmiany w organizacji obsługi klientów w MOPR

  • Dodano: 2016-04-22 07:45, aktualizacja: 2016-04-21 13:45
Od 1 kwietnia w Bytomiu przyjęto już ponad 7 tys. wniosków o wypłaty świadczeń z programu Rodzina 500 plus. Chcąc usprawnić proces wydawania decyzji administracyjnych, by pieniądze jak najszybciej trafiły do rodzin, Miejski Ośrodek Pomoc Rodzinie wprowadził zmiany w organizacji klientów ośrodka. 
 
 
Od 2 maja b.r. przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego (program "Rodzina 500 Plus"), świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego będzie realizowane wyłącznie w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Łużyckiej 12.
 
 
Punkt będzie otwarty od poniedziałku do piątku od 7.30 do 18.00. Także od maja w punkcie przy ul. Łużyckiej 12, zostanie uruchomione stanowisko, gdzie będą przyjmowane wnioski o ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego i energetycznego.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.